wtorek, 30 kwietnia 2013

Renowacja postów i słowa skruchy za zamieszanie

Bardzo wasz przepraszam za zamieszanie głównie z postem "Torsowy Zabójca, pół ludzkiej nerki i japońskie erotyczne horrory, czyli druga część historii Kuby Rozpruwacza", gdzie popełniłem okropny błąd z nazwą pierwszego listu - zamiast "Drogi szefie" używałem "Drogi szeryfie". Naprawdę nie mam pojęcia, jak mogłem dopuścić się takiego zaniedbania. Wszystko zostało już skorygowane :)
Przy tej okazji poprawiłem też post o "Atlasie Chmur", jest teraz bardziej przejrzysty i bardziej logiczny xD Uzupełniłem również post "Morderca z Whitechapel" kilkoma informacjami, także mam nadzieję, że temat Kuby Rozpruwacza jest już dla was w pełni jasny :3
Jeszcze raz bardzo wasz przepraszam za całe to zamieszanie. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, lub zauważyliście jakieś inne, rażą oczy zaniedbania, proszę powiedzcie mi o tym, a ja poprawię to najszybciej, jak tylko będę mógł.
Wrócę do was jeszcze dziś z jakimś nowym postem ^^
Nie traćcie ciepła,
Majeranek =^.^=

To dla was, w ramach przeprosin <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz