sobota, 25 maja 2013

Autograf i przedfinałowa gorączka ^^

Dziś finał, strasznie się jatam ^^
Co tam u was słychać? :3 Ja starałem się odespać cały tydzień, ale z dwuletnią siostrą nie jest to możliwe, niestety -.-'
W ostatnią niedzielę byłem na Targach Książki w Warszawie (tak byłem tam tydzień temu i napiszę o tym teraz, a co? xD). Strasznie fajna sprawa, można było kupić książki naprawdę bardzo tanio (za 150 złoty kupiłem 4 książki, 2 komiksy i pocky), a wystawców było mnóstwo (włącznie z yattą, komiksalndią i ludźmi sprzedającymi winyle xD). Ale nawet nie o to chodzi. Sam ten klimat spacerowania wśród tylu książek, przeglądania ich, wyszukiwania perełek... świetne :3
Jeśli ktoś waha się, czy pojechać w przyszłym roku, to naprawdę wato, polecam.
Ale nie to jest najfajniejsze w tych targach. Zjeżdżali się autorzy, mnóstwo autorów. I w sumie dlatego pojechałem - żeby zdobyć autograf pana Jakuba Ćwieka. I mam! ^^ Jest śliczny, wprost rewelacyjny, perfekcyjny, świetny!!! @p@
No dobrze, to taki krótki pościk, będę teraz pracował nad dłuższym postem o wampirach, także wypatrujcie nowości (ale pewnie dopiero jutro, dziś mecz ^^) :)
Nie traćcie ciepła,
Majeranek =^.^=
PS Na kogo stawiacie? ;D
PS x2 Wiecie, ze yatta dziś otworzyła stacjonarny sklep? Mam rewelacyjny, półgodzinny dojazd ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz