sobota, 18 maja 2013

Witam z powrotem, czyli krótkie info: kontakt + obietnica regularnych postów ^^

Cześć wam! :3
Przede wszystkim przepraszam, że mimo mojej obietnicy wczoraj nie pojawił się żaden post (rozbijałem się na hardy part u przyjaciółki xD), ale dziś wam to wynagrodzę i zasypię was przemyśleniami ^^
Wreszcie skończyłem rehabilitację (taaak!) i jak na razie na horyzoncie nie widać tak dużo nauki, więc postaram się w miarę codziennie dodawać posty :)


Post o PnP napiszę i opublikuje dopiero jutro, gdyż wraz z rodzinkom właśnie jutro wybieram się do fabryki cukierków, sami rozumiecie - nastrój te sprawy xD
Jak mogliście się zorientować, mój blog nabrał trochę innego kształtu - mianowicie pojawiła się zakładka "Kontakt" i (bądźmy tak bardzo oryginalni) znajdziecie tam linki różnych moich tworów, czy wszystkie formy kontaktu ze mną. No cóż, zapraszam do rozmowy ze mną :3
To chyba wszystko, co mam wam dziś do przekazania :)
Nie traćcie ciepła, 
Majeranek =^.^=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz