wtorek, 21 maja 2013

Idealny Okrąg, czyli porcja dobrej muzyki

Ja wiem, że jestem bardzo zacofany. Mam świadomość, że większa część z was pewnie już od dawna słucha tego zespołu od dawna. Ale i tak to jest moje stosunkowo niedawne odkrycie (jak bardzo zacofany jestem TT TT) xD


A Perfect Circle - Wikipedia podpowiada, że jest to grupa grająca rock alternatywny, choć aplikacja na Facebooku zakwalifikowała ich jako rock progresywny (nie mam pojęcia, jaki to gatunek, ale mój kolega go uwielbia ;P). No ale dobrze, nie bawmy się w szczegóły. Dopiero zapoznaję się z tym zespołem, jednak z czystym sumieniem, po parokrotnym przesłuchaniu albumu THIRTEEN STEP mogę przyznać, że jest to świetny krążek, jeden z lepszych, jakich słuchałem ever. Nie wiem czemu ich muzyka tak bardzo mnie hipnotyzuję. Wokalista, Maynard James Keenan, ma rewelacyjny wokal. Po prostu świetny; jego głos jest miękki i gładki, bardzo delikatny, a jednocześnie o bardzo ciekawej barwie i, co niesamowite, przy odpowiedniej artykulacji i szybkości zmienia całkowicie swój... charakter? Mam na myśli, że kiedy porównamy na przykład "Counting bodies like sheep to the ryhthm of the war drums" (moja ukochana piosenka :3) z takim "Gravity". Słyszymy, że głos wokalisty  w tych utworach jest ten sam, jednak jakby należał on do zupełnie innej osoby. Nie wiem, czy łapiecie, o co mi chodzi :p

Cały składzik ^^
A tak wracając do "Counting bodies like sheep to the ryhthm of the war drums"... Ona ma taki rewelacyjny klimat! Ponad minutowe wprowadzenie wcale nie przeszkadza, mało tego przygotowuje nas na wszystko, co ma się wydarzyć później, na wszystko co niesie tekst (który jest po prostu genialny i nie mogę przestać się nim zachwycać).
Nie wiem, czy zespół wciąż istnieje, czy nie, jednak jeśli macie ochotę 
posłuchać dobrej muzyki z całego serca polecam APC, naprawdę warto! :3
Nie traćcie ciepła,
Majeranek =^.^=
PS Jeśli są jakieś błędy w samej oprawie tekstu, bardzo was przepraszam, 
miałem niesamowite problemy z Bloggerem =.=

Ich najlepsza piosenka i jedna z moich ulubionych ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz