niedziela, 12 maja 2013

Świat zmierza donikąd, czyli krótka rozprawka na temat Cartoon Network.


Cześć wam ^^
Szybkie informacje organizacyjne – niestety, przede mną jeszcze tydzień rehabilitacji i trochę zajęć w szkole (między innymi projekt z historii i, co się nagle okazało, dwa sprawdziany z matematyki), także następny post pewnie dopiero w weekend, niestety TT TT
No dobrze, ale skupmy się na tym co tu i teraz – na Cartoon Network, które jest moim dzisiejszym tematem.
Trochę teorii zaczerpniętych z Wikipedii: Cartoon Network początkowo amerykański, obecnie międzynarodowy kanał telewizyjny, stworzony przez Turner Broadcasting System, który służy przede wszystkim do emitowania programów dla dzieci.

Nie mam pojęcia, jakie oni teraz mają logo O.o
Pewnie jakaś część z was jest widzem CN. I tym osobom mojego zbulwersowanie nie muszę tłumaczyć. Cartoon Network to był naprawdę dobry kanał. No właśnie, diabeł tkwi w szczegółach. Kanał był. „Dzisiejsze” CN wyprodukował jeden, słownie jeden dobry serial (oczywiście mowa o Porze na Przygodę, której jestem wiernym fanem, a o mojej miłości do tej kreskówki zamierzam napisać inny post ^^). Nie wiem, jaka jest hierarchia władz w stacji, ale na pewno powinni ją zmienić. Dlaczego na Cartoon Network nie nadawane są takie hity jak Samuraj Jack, Dom dla Zmyślonych Przyjaciół Pani czy Młodzi Tytani? Co prawda wróciły seriale takie jak Ed, Edd i Eddy, Krowa i Kurczak, Laboratorium Dextera, ale są one puszczane w bardzo małych ilościach, o tandetnych godzinach.


No nic, jestem tym po prostu bardzo wkurzony, mam nadzieję, że się ze mną zgadzacie. A jakie są wasze ulubione seriale z CN? A może macie inne zdanie w tej sprawie? Piszcze :]
Nie traćcie ciepła i do zobaczenia (do napisanie? :P) w weekend :3
Majeranek =^.^=


Jak można go nie kochać? *.*

2 komentarze:

  1. "I tym osobą mojego zbulwersowanie nie muszę tłumaczyć." osobom
    "której jestem wierny fanem, a o mojej miłości do tej kreskówki zamierzam napisać inny post ^^)." wiernym

    I o jej, Cartoon Network już dawno się skiepścił. Niestety. Kiedyś tam leciały fajne bajki... no dobra ja to tam jak byłam mała ciągle coś oglądałam, najlepiej pamiętam chyba Xiaolin pojedynek mistrzów, Scooby'ego i Odlotowe agentki... choć oglądałam tego masę, Krowa i Kurczak, Laboratorium Dextera, nawet Atomówki... kiedyś siedziałam zapatrzona w te baje o.O Ale fajne były *.* Teraz nie oglądam naturalnie już nic tak, jednak jak przełączałam, widziałam fragmentami, co tam nadają... taa... słabo niestety xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, już poprawiam ^^ :3
    Ja jestem mało dojrzały pod tym względem, bo wciąż uwielbiam Krowę i Kurczaka i oczywiście PnP *.* Ale oglądam w Internecie, no bo CN to masakra :/

    OdpowiedzUsuń