poniedziałek, 20 maja 2013

What time is it? Adventure Time!


Wreszcie, długo przeze mnie obiecywany pościk :3 Wybaczcie, że nie pojawił się wczoraj, ale byłem wczoraj na targach książki i później na lodach i jakoś tak mi szybko niedziela zleciała ^^”
No więc Adventure Time, czy, jak kto woli, Pora na Przygodę. 


Serial jest genialny i dosłownie rozsadza umysł; serio, oglądając go czuję się jakbym był na haju bez haju. Bardzo ładna grafika, niepowtarzalny styl i rewelacyjny świat przedstawiony. Fabuły jako takiej nie ma (już wyjaśniam o co mi chodzi; fabuła jest xD po prostu każdy odcinek to oddzielna historia, ale wszystkie elementy, które dajmy na to wymienione zostały w poprzednim odcinku są zachowane), co nie znaczy, że świat Krainy Ooo jest prosty, czy że nie można się w nim łatwo zgubić.

Moja ulubiona postać - KGK *.*
W Porze na Przygodę zawarte są wartościowe myśli, niekiedy smutne wątki (naprawdę, pamiętam że na jednym odcinku się wzruszyłem). Możemy również odczytać z relacji Marceliny z jej tatą analogie nastolatki, tak sądzę xP
Serial absolutnie rewelacyjny, polecam każdemu, niezależnie od wieku czy upodobań – jest mocno nietypowy, ale naprawdę bardzo fajny ^^
Nie traćcie ciepła,
Majeranek =^.^=   





Najlepszy suchar ever xD








2 komentarze:

  1. To jest tak nienormalna kreskówka, że aż mi się płakać chce xD
    Ludzie mi mówią "oj ten Twój K-Pop to jest dziwny i wgl. porąbany..."
    Wy życia nie znacie! Adventure Time. To jest dopiero dziwne XDD
    Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K-pop i Pora na Przygodę razem, to dopiero haj bez haju xD

      Usuń